bsummary

[Kuala Lumpur][bsummary]

vehicles

[Kuala Lumpur][bigposts]

business

[Melaka][twocolumns]

Getrahome Sdn Bhd

Latarbelakang

Pada Jun 1998, Getrahome Sdn Bhd digabungkan ke dalam Majulia Group.getrahome1.jpgGetrahome Sdn bhd, telah ditubuhkan berdasarkan kecenderungan idea-idea dalam mewujudkan satu sempadan pembinaan yang lebih lebih sosio-mesra dalam memberikan teknologi teras yang inovatif pada masa akan datang yang lebih baik.

Perbandaran moden dan strategik seperti Bangi 3, ia sendiri mengandungi kawasan kejiranan seperti Taman Ixora, kami berusaha dalam memberi mutu kediaman melalui perancangan yang teliti dan konsep pembangunan yang unggul. Bukan sahaja menyediakan tuntutan hartanah, tetapi kami juga cuba memenuhi tanggujawab sosial supaya dapat meningkatkan kualiti kehidupan bagi mereka yang berpendapatan sederhana dalam merealisasikan rumah idaman mereka.

Persefahaman terhadap pelanggan yang menumpukan kualiti dan kepuasan telah membantu Getrahome supaya dapat mewujudkan satu daripada syarikat pembangunan hartanah yang paling dinamik dan inovatif di Malaysia.

Visi

Untuk menjadi daya penggerak dalam industri pembinaan itu, pembangunan hartanah dan usaha niaga berkaitan dengan menyediakan pembangunan berkualiti yang wujud bersama serta tidak bertentangan dengan sifat semula jadi dan akur pada Tuhan


Misi

Untuk aktif secara berterusan dan meneroka peluang perniagaan yang berkaitan dalam pembinaan dan industri tempatan dan di luar negeri.

Untuk berusaha ke arah Total Quality Management berdasarkan prinsip ummah sebagai khalifah dan pembawa amanah.

Untuk menyediakan layanan terbaik untuk kepuasan semua yang perihatin


Pejabat Jualan

No 34, Jalan Ixora 1/9,
Taman Ixora,
Bandar Baru Salak Tinggi,
43900 Sepang,
Selangor Darul Ehsan,
Malaysia

Tel: +603-8706 4231/1142
Faks: +603-8706 6241
Ibu Pejabat

No 3, Jalan Tengku Ampuan Zabedah 9/H,
Seksyen 9,
40100 Shah Alam,
Selangor Darul Ehsan,
Malaysia

Tel: +603-5511 6618
Faks: +603-5519 6618

http://getrahome.com/

No comments: