bsummary

[Kuala Lumpur][bsummary]

vehicles

[Kuala Lumpur][bigposts]

business

[Melaka][twocolumns]

Di mana aku nak cari rumah?

Aku sudah ada rumah. Apartment kos rendah, atas nama isteri aku. Dan sekarang aku nak cari rumah yang bertanah. Gaji pun tak seberapa, kerja pula kat Lembah Klang yang harga hartanahnya memang melambung tinggi.

Dan aku masih lagi tercari-cari di mana lokasi yang sesuai untuk aku diami. Ada juga tengok iklan kat akhbar. Dan ada juga tengok iklan kat internet. Tetapi aku masih lagi kurang puas, sebab tak dapat info yang lengkap.

Dan aku rasa, ramai daripada pembaca yang mengalami masalah yang sama. Jadi aku mengambil keputusan untuk mewujudkan blog ini. Di sini aku akan masukkan mana-mana link yang berkaitan dengan masalah yang sedang aku hadapi ini.

No comments: